Репозиторій ВТЕІ
id: 26695
Назва: Імідж керівника як базова складова ефективного управлінні січасним підприємством
Автори: Лозовський О. М., Іванчук Д. О.
Ключові слова: імідж, імідж організації, корпоративний імідж, самоімідж
Дата публікації: 2021-02-09 11:53:17
Останні зміни: 2021-02-09 11:53:17
Рік видання: 2018
Аннотація: У статті розглянуті основні питання, що стосуються проблеми формування іміджу керівника. Розглянуто фактори, що впливають на формування уявлення людини про самого себе. Визначено, що привабливий іміджкерівника невіддільний від знання ділового етикету та впевненого володіння відповідними навичками. Виділено умови, що впливають на формування і вдосконалення іміджу керівника. Наведено рекомендації, що дозволяють керівнику налагодити стосунки з підлеглими.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26695
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту. 2018. № 20. С. 171-178
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26695.pdf Розмір : 813070 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити