Репозиторій ВТЕІ
id: 26724
Назва: Маркетингова концепція діяльності підприємства в сучасних умовах (за матеріалами Товариства з обмеженою відповідальністю «БОН ВОЯЖ ПЛЮС», м. Вінниця)
Автори: Уварова Ю. С.
Ключові слова: маркетингова концепція, туризм, маркетинг підприємства
Дата публікації: 2021-02-09 15:01:50
Останні зміни: 2021-02-09 15:01:50
Рік видання: 2021
Аннотація: Актуальність кваліфікаційної роботи визначається тим, що процес активного розвитку, що відбувається у сучасних умовах, все частіше підтверджує важливу роль впровадження маркетингових концепцій в діяльності підприємства. У сформованих умовах зростає роль використання маркетингових концепцій з метою покращення діяльності підприємства.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26724
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2021. 52 с.
Розташовується в колекціях: 2021/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26724.pdf Розмір : 182527 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити