Репозиторій ВТЕІ
id: 26760
Назва: Стратегічне планування маркетингової діяльності туристського підприємства та шляхи підвищення її ефективності (за матеріалами турагентства "Dream Way Tour")
Автори: Мороз А. О.
Ключові слова: маркетингова діяльність, стратегічне планування, туристське підприємство, турагентство "Dream Way Tour"
Дата публікації: 2021-02-18 09:56:23
Останні зміни: 2021-02-18 09:56:23
Рік видання: 2021
Аннотація: У роботі розкрито зміст маркетингової діяльності, особливості стратегічного планування маркетингової діяльності підприємством туристичної сфери, проаналізовано стратегічне планування маркетингової діяльності туристичною агенцією "Dream Way Tour", запропоновано шляхи її оптимізації.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26760
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2021. 52 с.
Розташовується в колекціях: 2021/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26760.pdf Розмір : 889108 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити