Репозиторій ВТЕІ
id: 27129
Назва: Формування комплексної стратегії маркетингу готельних послуг = Formation of a comprehensive strategy of hotel services marketing
Автори: Рябенька М. О., Постова В. В.
Ключові слова: готельні послуги, стратегія, маркетингова стратегія, показники ефективності, інтегральний показник реалізації стратегії
Дата публікації: 2021-05-19 15:21:36
Останні зміни: 2021-05-19 15:21:36
Рік видання: 2021
Аннотація: У статті обґрунтовано концептуальний підхід до формування комплексної стратегії розвитку маркетингу готельних послуг в умовах нестабільної ринкової середовища. Розглянуто фактори впливу на розвиток регіонального ринку готельних послуг. Наведена схема формування і реалізації комплексної стратегії, орієнтованої на споживача. Узагальнено та проаналізовано моделі поведінки споживачів готельних послуг з метою виявлення ефективних інструментів і технологій маркетингового впливу. Обґрунтовано концептуальні положення щодо формування комплексної стратегії маркетингу готельних послуг, що забезпечує його орієнтацію на споживача. Надані рекомендації щодо практичної реалізації цих положень. Доведено, що обов’язковою умовою реалізації комплексної стратегії розвитку маркетингу готельних послуг є розробка системи показників, які виступають в якості індикаторів досягнення стратегічних маркетингових цілей готелів. Для розрахунку інтегрального показника оцінки ефективності реалізації стратегічних напрямків розвитку маркетингу готельних послуг, орієнтованої на споживача, запропоновано адитивний підхід.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27129
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Ефективна економіка. 2021. № 4. 9 с.
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27129.pdf Розмір : 233488 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити