Репозиторій ВТЕІ
id: 27150
Назва: Брендинг як інструмент розвитку індустрії гостинності (за матеріалами ТОВ підприємство готельного обслуговування «Поділля»)
Автори: Будженко А. Ю.
Ключові слова: бренд, брендинг, готельне підприємство, індустрія гостинності
Дата публікації: 2021-06-15 12:27:14
Останні зміни: 2021-06-15 12:27:14
Рік видання: 2021
Аннотація: У роботі проаналізовано теоретичні та методичні засади, розроблено практичні рекомендації щодо створення та розвитку бренду готельного підприємства.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27150
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2021. 44 с.
Розташовується в колекціях: 2021/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27150.pdf Розмір : 221291 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити