Репозиторій ВТЕІ
id: 27207
Назва: Бренд-менеджмент = Вrand-management
Автори: Танасійчук А. М.
Ключові слова: бренд, брендинг, бренд-менеджмент, управління брендами, стратегії розвитку портфеля брендів
Дата публікації: 2021-09-22 09:07:32
Останні зміни: 2021-09-22 09:07:32
Рік видання: 2021
Аннотація: Метою викладання дисципліни «Бренд-менеджмент» є формування у здобувачів вищої освіти сучасної системи поглядів, спеціальних знань та вмінь у сфері управління брендами, розуміння концептуальних засад системного управління діяльністю у сфері брендингу, набуття умінь підготовки і прийняття управлінських рішень у цій галузі діяльності, які дали б можливість використовувати методологію та інструментарій бренд-менеджменту у майбутній діяльності щодо ефективного досягнення стратегічних та оперативних цілей підприємства.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27207
Тип видання: Методичні вказівки
Видавництво: : метод. рек. до самост. роб. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2021. 82 с.
Розташовується в колекціях: Методичні матеріали/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27207.pdf Розмір : 862058 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити