Репозиторій ВТЕІ
id: 27238
Назва: Бренд-менеджмент = Вrand-management
Автори: Танасійчук А. М.
Ключові слова: бренд, брендинг, бренд-менеджмент, управління брендами, стратегії розвитку портфеля брендів
Дата публікації: 2021-10-04 16:28:10
Останні зміни: 2021-10-04 16:28:10
Рік видання: 2020
Аннотація: Метою викладання дисципліни «Бренд-менеджмент» є формування у здобувачів вищої освіти сучасної системи поглядів, спеціальних знань та вмінь у сфері управління брендами, розуміння концептуальних засад системного управління діяльністю у сфері брендингу, набуття умінь підготовки і прийняття управлінських рішень у цій галузі діяльності, які дали б можливість використовувати методологію та інструментарій бренд-менеджменту у майбутній діяльності щодо ефективного досягнення стратегічних та оперативних цілей підприємства.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27238
Тип видання: Опорний конспект лекцій
Видавництво: : опорний конспект. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2020. 80 с.
Розташовується в колекціях: Опорні конспекти лекцій/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27238.pdf Розмір : 1003970 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити