Репозиторій ВТЕІ
id: 27239
Назва: Рекламний та ПР-менеджмент = Advertising and PR-management
Автори: Танасійчук А. М.
Ключові слова: маркетинговий аналіз рекламної та ПР-активності підприємства, медіапланування в рекламній та PR-кампаніях, розроблення рекламного бюджету
Дата публікації: 2021-10-04 16:28:46
Останні зміни: 2021-10-04 16:28:46
Рік видання: 2020
Аннотація: Метою викладання дисципліни «Рекламний та ПР-менеджмент» є формування у здобувачів вищої освіти сучасної системи поглядів, спеціальних знань та вмінь у контексті міжнародного досвіду та вітчизняної практики. А саме: надання знань з теорії реклами; формування теоретичних знань і практичних навичок в організації і проведенні рекламних кампаній на підприємствах, що функціонують в умовах розвинених ринкових відносин; надання знань щодо створення рекламних звернень, організації рекламної діяльності, оцінки ефективності реклами.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27239
Тип видання: Робоча програма
Видавництво: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2020. 25 с.
Розташовується в колекціях: Робочі програми/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27239.pdf Розмір : 309687 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити