Репозиторій ВТЕІ
id: 27240
Назва: Бренд-менеджмент = Brand-management
Автори: Танасійчук А. М.
Ключові слова: бренд, брендинг, бренд-менеджмент, управління брендами, стратегії розвитку портфеля брендів
Дата публікації: 2021-10-04 16:29:17
Останні зміни: 2021-10-04 16:29:17
Рік видання: 2020
Аннотація: Метою викладання дисципліни "Бренд-менеджмент" є формування у здобувачів вищої освіти сучасної системи поглядів, спеціальних знань та вмінь у сфері управління брендами, розуміння концептуальних засад системного управління діяльністю у сфері брендингу, набуття умінь підготовки і прийняття управлінських рішень у цій галузі діяльності, які дали б можливість використовувати методологію та інструментарій бренд-менеджменту у майбутній діяльності щодо ефективного досягнення стратегічних та оперативних цілей підприємства. Предметом вивчення дисципліни є концептуальні положення, принципи, функції та закономірності управління діяльністю організації щодо формування, розвитку та підтримки портфеля брендів підприємства.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27240
Тип видання: Робоча програма
Видавництво: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2020. 23 с.
Розташовується в колекціях: Робочі програми/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27240.pdf Розмір : 294588 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити