Репозиторій ВТЕІ
id: 27241
Назва: Аутсорсинг в маркетингу = Outsourcing in marketing
Автори: Танасійчук А. М.
Ключові слова: концепція аутсорсингу, аутсорсинг і розвиток підприємства, стратегія аутсорсингу
Дата публікації: 2021-10-04 16:29:46
Останні зміни: 2021-10-04 16:29:46
Рік видання: 2020
Аннотація: Метою викладання дисципліни "Аутсорсинг в маркетингу" є формування у здобувачів вищої освіти сучасної системи поглядів, спеціальних знань та вмінь у застосуванні сучасних інструментів аутсорсингу, виконання проектів аутсорсингу на підприємствах різного профілю. Предметом вивчення дисципліни є концептуальні положення, принципи, функції та закономірності маркетингової діяльності підприємства, застосування сучасних інструментів у вирішенні актуальних проблем розвитку концепції маркетингу, переходу до аутсорсингу.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27241
Тип видання: Робоча програма
Видавництво: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2020. 19 с.
Розташовується в колекціях: Робочі програми/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27241.pdf Розмір : 286803 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити