Репозиторій ВТЕІ
id: 27243
Назва: Міжнародний маркетинг = Іnternational marketing
Автори: Танасійчук А. М.
Ключові слова: середовище міжнародного маркетингу, формування цін на міжнародному ринку, підходи до сегментації міжнародних ринків, етапи розвитку міжнародного маркетингу
Дата публікації: 2021-10-04 16:30:47
Останні зміни: 2021-10-04 16:30:47
Рік видання: 2020
Аннотація: Завданням викладання дисципліни «Міжнародний маркетинг» є теоретична та практична підготовка майбутніх фахівців з таких питань: визначення сутності та концептуальних основ сучасного міжнародного маркетингу; вивчення складових міжнародного маркетингового середовища та розуміння їх впливу на діяльність підприємства; опанування основних характеристик кон’юнктури сучасного маркетингу; вивчення сутності поняття товару в системі міжнародного маркетингу; обґрунтування міжнародної маркетингової цінової політики; аналіз міжнародної маркетингової збутової діяльності; дослідження системи міжнародних маркетингових комунікацій; формування інформаційної бази міжнародних маркетингових досліджень.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27243
Тип видання: Опорний конспект лекцій
Видавництво: : опорний конспект лекцій. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2020. 196 с.
Розташовується в колекціях: Опорні конспекти лекцій/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27243.pdf Розмір : 2499198 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити