Репозиторій ВТЕІ
id: 27253
Назва: Вдосконалення якості послуг в закладах готельно-ресторанного господарства (зa мaтеріaлaми готельно-ресторaнного комплексу «Vagnes» (ФОП Печериця Г.В))
Автори: Гончаренко М. К.
Ключові слова: якість послуг, готельно-ресторанне господарство, маркетингові інструменти, обслуговування
Дата публікації: 2021-10-06 10:42:12
Останні зміни: 2021-10-06 10:42:12
Рік видання: 2021
Аннотація: В роботі уточнено зміст поняття «якість готельно-ресторанних послуг» та обґрунтовано підходи до формування системи управління якістю послуг на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу; досліджено можливості використання маркетингових інструментів для підвищення ефективності системи управління якістю готельних послуг; проаналізовано стан управління якістю готельно-ресторанних послуг на досліджуваному підприємстві; розроблено рекомендації щодо вдосконалення організаційної структури управління підприємствами готельно-ресторанного бізнесу; розроблено комплекс заходів, спрямованих на підвищення якості обслуговування споживачів послуг; досліджено можливості використання маркетингових інструментів для підвищення ефективності системи управління якістю готельних послуг.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27253
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2021. 45 с.
Розташовується в колекціях: 2021/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27253.pdf Розмір : 239500 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити