id: | 27300 |
---|---|
Назва: | Конструктивний потенціал гібридної форми навчання у сучасному освітньому просторі вищої школи |
Автори: | Осаульчик О. |
Ключові слова: | Гібридна освіта, змішане навчання, вища школа, традиційний підхід, онлайн ресурси |
Дата публікації: | 2021-10-21 17:38:12 |
Останні зміни: | 2021-10-21 17:38:12 |
Рік видання: | 2021 |
Аннотація: | Стаття висвітлює можливості впровадження гібридної системи освіти як альтернативі традиційній освітній моделі у вищій школі. Обгрунтовано доцільність переходу до гібридної форми навчання як до інноваційної і максимально оптимальної у сучасному освітньому просторі. Доцільність гібридного навчання актуалізується у гнучкій взаємодії її трьох невід’ємних елементів: традиційного підходу, самостійної роботи та обов’язкового використання онлайн матеріалів. Доведено, що гібридна форма навчання є досить гнучкою, що забезпечує індивідуалізацію навчального процесу та дозволяє викладачу виробити власний алгоритм взаємодії зі студентом. У контексті дослідження акцентовано увагу на доцільності багатофункціонального використання освітніх платформ у вищій школі, що стає можливим за умови проведення відповідних тренінгів або курсів для викладачів |
URI: | http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27300 |
Тип видання: | Стаття у наукових фахових виданнях України |
Видавництво: | Соціально-політичні, економічні та гуманітарні виміри європейської інтеграції України: збірник наукових праць IX Міжнародної науково-практичної конференції (14-16 вересня 2021р.). Ч. IV. С. 190-197. |
Розташовується в колекціях: | Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ ВТЕІ/ |
Ким внесений: | Адміністратор |
Файл : 27300.pdf Розмір : 451657 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний | |
|