id: | 27306 |
---|---|
Назва: | Інноваційні технології формування іншомовної компетенції фахівців економічної сфери |
Автори: | Ткачук Т. І., Паславська І. Б. |
Ключові слова: | педагогічні умови, іншомовна компетенція фахівців економічної сфери, культурологічні тенденції, закладах професійної (професійно-технічної) освіти (ЗП(ПТ)О), майбутні вчителі іноземної мови |
Дата публікації: | 2021-10-21 17:47:43 |
Останні зміни: | 2021-10-21 17:47:43 |
Рік видання: | 2021 |
Аннотація: | Стаття присвячена проблемі формування іншомовної компетенції фахівців економічної сфери в системі закладів професійної (професійно-технічної) освіти. У статті розкрито сутність методики реалізації педагогічних умов формування іншомовної компетенції фахівців економічної сфери, яку впроваджено в три етапи та перевірено істинність гіпотези дослідження за результативністю статистично-математичних показників. Розкрито, що у структурі іншомовної компетенції фахівців економічної сфери виокремлено інформаційно-когнітивний, мотиваційно-ціннісний та практико-діяльнісний компоненти. Критеріями визначення рівня сформованості інформаційно-когнітивного компонента іншомовної компетентності майбутніх учителів іноземної мови є аксіологічний, лінгвокультурологічний, практично-комунікативний. В аспекті виділених критеріїв та показників обґрунтовано чотири умовних рівні сформованості іншомовної компетенції фахівців економічної сфери у системі професійної підготовки в умовах педагогічного коледжу: початковий, базовий, достатній та високий рівні. Дослідженням доведено позитивний вплив на формування іншомовної компетенції фахівців економічної сфери з дисциплін спеціальної і психолого-педагогічної підготовки серед студентів педагогічного коледжу. У навчально-змістовий курс фахових дисциплін додано тести, вправи, аудіо- та відеофайли культурологічного спрямування, що позитивно впливає на розвиток їхньої іншомовної компетентності як здатність фахівця через адекватне сприйняття і повагу до інших мов та культур виявляти активну і відповідальну життєву позицію у соціумі. Згідно результатів експериментального дослідження, розроблена модель формування іншомовної компетенції фахівців економічної сфери, в основі якої представлені нами педагогічні умови та методика їх реалізації, створили основу для впровадження в освітній процес спецсемінару «Культурологічні тенденції майбутніх учителів іноземної мови». За співставленням показників констатувального та формувального етапів дослідження спостерігається підвищення рівня сформованості іншомовної компетенції фахівців економічної сфери в експериментальній групі осіб. |
URI: | http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27306 |
Тип видання: | Стаття у наукових фахових виданнях України |
Видавництво: | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. 2021. Вип. 59. С. 132-137 |
Розташовується в колекціях: | Статті/ Видання інших установ/ |
Ким внесений: | Адміністратор |
Файл : 27306.pdf Розмір : 530749 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний | |
|