Репозиторій ВТЕІ
id: 27318
Назва: Virtual educational environment as an innovative component of learning foreign language in higher education = Віртуальний освітній осередок як інноваційний складник опанування іноземної мови у вищій школі
Автори: Shostak U., Paslavska I.
Ключові слова: віртуальний освітній осередок, інформаційно-комп’ютерні технології, модель віртуального навчання, платформа Moodle, опанування іноземної мови
Дата публікації: 2021-10-26 10:47:29
Останні зміни: 2021-10-26 10:47:29
Рік видання: 2020
Аннотація: У статті систематизовано наукові погляди провідних вітчизняних та зарубіжних вчених на розуміння сутності концепції «віртуального освітнього осередку»; виокремлено та проаналізовано основні підходи до тлумачення цього терміну; інформаційні технології розглядаються як невід’ємна частина віртуального навчального середовища; а також охарактеризовано властивості віртуального навчального осередку. Освітня платформа Moodle виділена як одна з основних для створення віртуального освітнього осередку вищої школи. Охарактеризовано віртуальний освітній осередок у контексті опанування іноземної мови майбутніми фахівцями та безпосереднє використання інформаційних технологій при опануванні дисципліни з іноземної мови у вищій школі. Спільною рисою всіх цих понять є насамперед освітній осередок, який характеризується використанням мережі та інформаційних комп’ютерних технологій на підтримку якісного проведення навчального процесу.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27318
Тип видання: Стаття у закордонних наукових виданнях
Видавництво: Knowledge, Education, Law, Management. 2020. № 5 (33), Vol. 4. P. 40-46
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27318.pdf Розмір : 622297 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити