id: | 27372 |
---|---|
Назва: | Використання геиміфікації та ігор в програмах лояльності |
Автори: | Поліщук І. І. |
Ключові слова: | гейміфікація, ігри, програма лояльності, бренд, емоції, винагорода, прихильність, відданість |
Дата публікації: | 2022-01-10 15:21:15 |
Останні зміни: | 2022-01-10 15:21:15 |
Рік видання: | 2021 |
Аннотація: | Ключовим елементом програм лояльності є стимулювання утримання споживачів, в свою чергу, на цей процес впливає значна кількість чинники, таких як якість обслуговування, розташування торговельного підприємства та пропозиція продукції. У концепції маркетингу взаємовідносин утримання споживачів розглядається як основа довгострокової прибутковості підприємства. Метою написання статті є формування чіткого уявлення щодо використання гейміфікації та ігор у програмах лояльності, виокремлення вигід бізнес-структур від використання захоплюючих групових ігор в програмах лояльності. Результати. У статті висвітлено питання використання гейміфікації та ігор в програмах лояльності. Згруповано основні факти, пов’язані із лояльністю споживачів на основі результатів маркетингових досліджень, визначена відмінність між поняттями гри та гейміфікації. Також автором визначено фактори впливу на використання ігор в програмах лояльності. На основі маркетингових досліджень представлені основі емоційні причини долучення гравців до відео/ комп`ютерних ігор. Визначено перелік вигод бізнес-структур від використання групових ігор в програмах лояльності. |
URI: | http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27372 |
Тип видання: | Стаття у наукових фахових виданнях України |
Видавництво: | Український журнал прикладної економіки. 2021. Т. 6, № 2. С. 293-298 |
Розташовується в колекціях: | Статті/ Видання інших установ/ |
Ким внесений: | Адміністратор |
Файл : 27372.pdf Розмір : 384838 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний | |
|