Репозиторій ВТЕІ
id: 27373
Назва: CRM-система як основа формування споживчої лояльності
Автори: Поліщук І. І.
Ключові слова: CRM-система, споживча лояльність, взаємовідносини з клієнтами, конкурентоспроможність, клієнтоорієнтованість
Дата публікації: 2022-01-10 15:22:05
Останні зміни: 2022-01-10 15:22:05
Рік видання: 2021
Аннотація: Стаття присвячена темі застосування системи управління взаємовідносинами з клієнтами, як однієї із основних елементів підвищення лояльності споживачів. У статті детально розглядаються алгоритми та ключові моменти впровадження CRM-системи, її переваги та недоліки. Визначено можливості автоматизації бізнес-процесів за допомогою даної системи. Розглянуто причини, які вимагають впровадження та використання CRM.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27373
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Економічний журнал Одеського політехнічного університету. 2021. № 3(17). С. 76-80
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27373.pdf Розмір : 946931 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити