Репозиторій ВТЕІ
id: 27572
Назва: Flipped classroom як інноваційний метод викладання іноземної мови: теоретико-методологічний аспект
Автори: Тимощук Н. М.
Ключові слова: перевернутий клас, інноваційні зміни, ефективне впровадження, викладання іноземної мови, заклади вищої освіти
Дата публікації: 2022-04-06 10:58:31
Останні зміни: 2022-04-06 10:58:31
Рік видання: 2022
Аннотація: У статті представлено метод “перевернутого навчання” як один з найбільш інноваційних та ефективних у навчальному процесі вищої школи, а також доведено необхідність конструктивних змін у традиційній системі навчання у закладах вищої освіти. Постійне зростання обсягів інформації унеможливлює передачу знань у готовому вигляді, натомість вимагає вміння шукати та працювати з нею. Експериментальне навчання з використанням flipped classroom як інноваційного методу викладання іноземної мови проводилося серед студентів Вінницького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельноекономічного університету. Використання цієї моделі робить навчальний процес більш ефективним та інноваційним, оскільки підвищує мотивацію і самостійність учнів, формує відповідальність та впевненість у собі, а також відповідає вимогам сучасності.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27572
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Молодь і ринок. 2022. №1 (199). С. 113-117
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27572.pdf Розмір : 1731031 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити