Репозиторій ВТЕІ
id: 27594
Назва: Маркетинговий потенціал в системі управління підприємством
Автори: Поліщук І. І.
Ключові слова: маркетинговий потенціал, креативний потенціал, стратегія, міжнародна інтеграція, ринкова активність
Дата публікації: 2022-06-21 11:28:06
Останні зміни: 2022-06-21 11:28:06
Рік видання: 2018
Аннотація: У монографії здійснено позиціонування маркетингового потенціалу в системі управління підприємством. Висвітлено теоретичні та науково-методичні засади управління маркетинговим потенціалом промислових підприємств в сучасних умовах міжнародної інтеграції. Розглянуто тенденції діяльності цих підприємств, обґрунтовано концепцію управління складовими маркетингового потенціалу та його загальною величиною, охарактеризовано механізм управління маркетинговим потенціалом підприємства за умов євроінтеграції. Для науковців, викладачів та студентів ВНЗ.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27594
Тип видання: Монографія (видана в Україні)
Видавництво: : монографія. Вінниця : ВРВ ВТЕІ КНТЕУ, 2018. 354 с.
Розташовується в колекціях: Монографії/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27594.pdf Розмір : 207055 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити