Репозиторій ВТЕІ
id: 27621
Назва: Покращення процесу обслуговування споживачів шляхом просування послуг підприємства ресторанного бізнесу через інтернет
Автори: Постова В. В.
Ключові слова: ресторанний бізнес, інформаційні технології, Інтернет, чат-боти, соціальні мережі, обслуговування споживачів, веб-сайт
Дата публікації: 2022-07-27 11:36:30
Останні зміни: 2022-07-27 11:36:30
Рік видання: 2022
Аннотація: В статті було визначено, що сучасні інформаційні системи підприємств, у тому числі і підприємств ресторанного господарства, активно використовують мережні технології, які дають можливість користуватися безпаперовим обміном даних, об’єднувати зусилля групи співробітників для вирішення будь-якого завдання, здійснювати обмін думками в ході обговорення в мережі будь-якого питання в режимі реального часу, оперативний обмін матеріалами через електронну пошту, електронні дошки оголошень та ін. Було проаналізовано методи за допомогою яких можливе просування ресторанних послуг. Визначено, що доцільність розроблення інтелектуальної інформаційної системи надання послуг у ресторанному бізнесі полягає у впровадженні єдиного центру управління потоками даних, система заміняє значні людські ресурси, з погляду економії часу та грошей система є вигіднішою, ніж інші подібні системи, а також можливість надання чітко сформованих даних про діяльність закладу.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27621
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Економіка та суспільство. 2022. № 36. 4 с.
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27621.pdf Розмір : 157451 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити