id: | 27629 |
---|---|
Назва: | Професійна освіта: викладання англійської студентам економічних спеціальностей |
Автори: | Гаврилюк Н. М. |
Ключові слова: | мовна освіта, мотивація навчання, інноваційні технології навчання, інформаційні технології, сучасні методи навчання |
Дата публікації: | 2022-07-27 12:54:51 |
Останні зміни: | 2022-07-27 12:54:51 |
Рік видання: | 2022 |
Аннотація: | Проаналізовано сучасні методики викладання іноземної мови для економічних спеціальностей, показано доцільність застосування цих методів у вищих навчальних закладах. Процес викладання англійської мови у нелінгвістичних вищих навчальних закладах має певні особливості, які пов’язані з різним початковим рівнем мовної підготовки першокурсників; кількістю годин на вивчення предмета; кількістю груп; низьким ентузіазмом до вивчення іноземної мови. Визначено, що якщо зміст предмета «Іноземна мова» орієнтований на спеціальність вільної економічної зони, ефективність навчальної програми може бути значно підвищена. Дослідження виявило, що використання технології інтерактивного навчання передбачає пошук допомоги у спілкуванні, включаючи когнітивне спілкування та конструктивістські методи навчання іноземної мови. Факти довели, що використання інноваційних методів навчання англійської мови та мультимедійних методів навчання може підвищити мотивацію студентів до вивчення іноземних мов, забезпечити доступ до нових альтернативних джерел інформації, розвивати самостійну психологічну діяльність, комунікативні навички, міжкультурні та професійні здібності. |
URI: | http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27629 |
Тип видання: | Стаття у наукових фахових виданнях України |
Видавництво: | Вісник університету імені Альфреда Нобеля. 2022. № 1(23). С. 143-148 |
Розташовується в колекціях: | Статті/ Видання інших установ/ |
Ким внесений: | Адміністратор |
Файл : 27629.pdf Розмір : 1029843 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний | |
|