Репозиторій ВТЕІ
id: 27686
Назва: Аналіз діяльності підприємств електронної комерції
Автори: Лобачева І. Ф.
Ключові слова: аналіз, електронна комерція, Інтернет, онлайн-магазин, економіко-логічні методи, товарооборот.
Дата публікації: 2022-07-29 15:34:40
Останні зміни: 2022-07-29 15:34:40
Рік видання: 2019
Аннотація: Електронний простір пропонує новий інструмент маркетингу та середовище для ведення бізнесу, засіб зниження витрат на комунікації з клієнтами. У результаті все частіше бізнес стає електронним. У статті розглянуто теоретико-методологічні аспекти економічного аналізу діяльності підприємств електронної комерції в Україні, підкреслюється важливість його проведення. У статті висвітлено питання аналізу показників із застосуванням економіко-логічних методів.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27686
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Подільський науковий вісник. 2019. № 4 (12). С. 58-64
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27686.pdf Розмір : 733645 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити