Репозиторій ВТЕІ
id: 27855
Назва: Технології неформальної освіти: європейський та вітчизняний досвід
Автори: Ковальчук С. В., Мартинова Л. Б., Танасійчук А. М.
Ключові слова: формальна освіта, неформальна освіта, жорсткі (спеціальні) навички – hard skills, м’які (універсальні) навички – soft skills, функціональна грамотність (functional literacy), класифікація універсальних компетенцій (soft skills)
Дата публікації: 2022-09-05 17:15:27
Останні зміни: 2022-09-05 17:15:27
Рік видання: 2021
Аннотація: У статті здійснено акцент на необхідності формування гнучких навичок випускників закладів вищої освіти через систему неформальної освіти. Це спрямовує підприємства, що надають освітні послуги, на подолання прогалин у формуванні гнучких навичок з врахуванням цілей сталого розвитку в глобальному масштабі. Розглянуто передумови виникнення сучасної освітньої категорії «безперервна освіта». Визначено відмінності неформальної та формальної освіти, визначено ознаки неформальної освіти. Проведено аналіз ключових компетентностей, які формуються в процесі неформального навчання. Узагальнено підходи до формування універсальних навичок та розроблено класифікацію універсальних компетентностей (soft skills), які змінюються адекватно вимогам часу. Доведено, що для підвищення конкурентоспроможності учасників освітнього простору до працевлаштування необхідно налагоджувати взаємодію формальної, неформальної та інформальної освіти.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27855
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Вісник Хмельницького національного університету. 2021. № 1. С. 33-38
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27855.pdf Розмір : 544933 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити