Репозиторій ВТЕІ
id: 27858
Назва: Маркетинговий аналіз = Marketing analysis
Автори: Поліщук І. І.
Ключові слова: маркетинговий аналіз, мікросередовище підприємства, величина продажів, товарна політика, цінова політика, збутова політика, комунікаційна політика, маркетингові ризики
Дата публікації: 2022-09-06 13:01:45
Останні зміни: 2022-09-06 13:01:45
Рік видання: 2022
Аннотація: Метою вивчення дисципліни «Маркетинговий аналіз» є формування у здобувачів освітнього ступеня «магістр» необхідних теоретичних знань та практичних навичок у сфері управління маркетинговою діяльністю підприємства, вироблення вмінь та навичок упровадження та використання інструментів маркетингового аналізу з урахуванням його особливостей.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27858
Тип видання: Робоча програма
Видавництво: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ ДТЕУ, 2022. 19 с.
Розташовується в колекціях: Робочі програми/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27858.pdf Розмір : 336964 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити