Репозиторій ВТЕІ
id: 27866
Назва: Управління лояльністю споживачів = Сonsumer loyalty management
Автори: Поліщук І. І.
Ключові слова: споживач, лояльність, програма лояльності, гейміфікація
Дата публікації: 2022-09-06 16:32:21
Останні зміни: 2022-09-06 16:32:21
Рік видання: 2022
Аннотація: Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Управління лояльністю споживачів» розроблені відповідно до робочої програми дисципліни і призначені для здобувачів освітнього ступеня «магістр» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг», освітньої програми «Маркетинг». Метою вивчення дисципліни «Управління лояльністю споживачів» є формування у здобувачів освітнього ступеня «магістр» системних знань і розуміння концептуальних та теоретико-методологічних основ оцінювання та утримання лояльності споживачів. Завданням навчальної дисципліни «Управління лояльністю споживачів» здобувачів освітнього ступеня «магістр» є теоретична та практична підготовка майбутніх фахівців із поглибленими знаннями щодо управління лояльністю споживачів, а саме здобуття теоретичних знань та практичних навичок комплексного оцінювання впливу маркетингового середовища підприємства на формування лояльності споживачів, побудови програм лояльності залежно від поставлених цілей та завдань із застосуванням комплексного методичного інструментарію і сучасного програмного забезпечення.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27866
Тип видання: Методичні вказівки
Видавництво: : метод. рек. до самост. роб. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ ДТЕУ, 2022. 19 с.
Розташовується в колекціях: Методичні матеріали/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27866.pdf Розмір : 267331 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити