Репозиторій ВТЕІ
id: 27868
Назва: Маркетинг = Marketing
Автори: Поліщук І. І., Довгань Ю. В.
Ключові слова: маркетинг, маркетингове середовище, комплекс маркетингу, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, маркетингова збутова політика, маркетингова комунікаційна політика
Дата публікації: 2022-09-06 16:51:51
Останні зміни: 2022-09-06 16:51:51
Рік видання: 2021
Аннотація: Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Маркетинг» розроблені відповідно до робочої програми дисципліни і призначені для здобувачів освітнього ступеня «молодший бакалавр» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг», освітньої програми «Маркетинг». Метою вивчення дисципліни «Маркетинг» є формування у здобувачів освітнього ступеня «молодший бакалавр» сучасного наукового світогляду та системи спеціальних знань у сфері маркетингу підприємства, вироблення вмінь та навичок впровадження та використання маркетингу в підприємствах з врахуванням їх особливостей, оцінки ризиків маркетингової діяльності.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27868
Тип видання: Методичні вказівки
Видавництво: : метод. рек. до самост. роб. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2021. 22 с.
Розташовується в колекціях: Методичні матеріали/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27868.pdf Розмір : 299847 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити