id: | 27882 |
---|---|
Назва: | Психологічні особливості навчальної мотивації студентів-перекладачів різної форми навчання |
Автори: | Шостак У. |
Ключові слова: | майбутні перекладачі в торговельно-економічній сфері, навчальна мотивація, державна та контрактна форми навчання, заклад вищої освіти, психолого-педагогічний експеримент |
Дата публікації: | 2022-09-08 15:44:26 |
Останні зміни: | 2022-09-08 15:44:26 |
Рік видання: | 2021 |
Аннотація: | У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми професійної мотивації. Установлено, що мотивація – це сукупність особистісних та ситуативних факторів, які спонукають до активності (діяльності) людини. Проаналізувавши отримані дані, нами було з’ясовано, що навчальна мотивація студентів-перекладачів різної форми навчання дещо відрізняється. Тобто, у студентів державної форми навчання домінує мотив «Набуття знань» 70 %. Що стосується студентів контрактної форми навчання, то в даної групи досліджуваних домінує мотив «Отримання диплому» 54 %. У результаті дослідження були виявлені не тільки відмінності в навчальній мотивації майбутніх перекладачів у торговельно-економічній сфері, а й багато спільного. |
URI: | http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27882 |
Тип видання: | Стаття у наукових фахових виданнях України |
Видавництво: | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2021. № 4 (108). С. 297-307 |
Розташовується в колекціях: | Статті/ Видання інших установ/ |
Ким внесений: | Адміністратор |
Файл : 27882.PDF Розмір : 5898131 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний | |
|