Репозиторій ВТЕІ
id: 27883
Назва: Брендинг = Branding
Автори: Поліщук І. І.
Ключові слова: брендинг, управління брендом, бренд, розвиток бренду, прийняття стратегічних рішень
Дата публікації: 2022-09-08 16:59:01
Останні зміни: 2022-09-08 16:59:01
Рік видання: 2021
Аннотація: Мета вивчення дисципліни «Брендинг» – формування у здобувачів вищої освіти теоретичних знань і практичних навичок брендингу, розвиток ключових компетенцій в області створення та управління брендом, оволодіння
навиками маркетингового аналізу бренду та прийняття ефективних стратегічних та практичних рішень щодо створення та розвитку бренду.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27883
Тип видання: Робоча програма
Видавництво: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2021. 18 с.
Розташовується в колекціях: Робочі програми/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27883.pdf Розмір : 239502 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити