Репозиторій ВТЕІ
id: 27892
Назва: Маркетинг послуг = Service marketing
Автори: Поліщук І. І., Середницька Л. П.
Ключові слова: послуга, підприємства сфер послуг, асортиментна політика, цінова політика, політика просування, політика розповсюдження, інноваційна політика, позиціонування послуг
Дата публікації: 2022-09-09 13:41:42
Останні зміни: 2022-09-09 13:41:42
Рік видання: 2020
Аннотація: Метою вивчення дисципліни «Маркетинг послуг» є підготовка здобувачів вищої освіти до рівня, за допомогою якого вони здатні оволодіти методами вивчення та прогнозування кон'юнктури ринку послуг і розробляти, виходячи з цього, стратегію розвитку операцій підприємств, які виробляють або продають послуги.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27892
Тип видання: Робоча програма
Видавництво: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2020. 21 с.
Розташовується в колекціях: Робочі програми/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27892.pdf Розмір : 336455 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити