Репозиторій ВТЕІ
id: 27894
Назва: Управління продажем та мерчандайзинг = Sales management and merchandising
Автори: Середницька Л. П.
Ключові слова: взаємодія з клієнтами, управління асортиментом, правила викладки товарів, принципи розміщення, стратегії продажу
Дата публікації: 2022-09-09 13:49:37
Останні зміни: 2022-09-09 13:49:37
Рік видання: 2020
Аннотація: Метою вивчення дисципліни «Управління продажем та мерчандайзинг» є підготовка здобувачів освіти до рівня, за допомогою якого вони здатні оволодіти методами вивчення організації системи управління продажем на вітчизняних підприємствах, упровадження інструментів мерчандайзингу на підприємствах роздрібної торгівлі та здобуття практичних навичок прийняття рішень щодо вибору стратегії продажу й умінь застосування гнучких інструментів мерчандайзингу безпосередньо в місцях кінцевого продажу продукції.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27894
Тип видання: Методичні вказівки
Видавництво: : метод. рек. до самост. роб. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2020. 42 с.
Розташовується в колекціях: Методичні матеріали/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27894.pdf Розмір : 533233 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити