Репозиторій ВТЕІ
id: 27896
Назва: Управління продажем та мерчандайзинг = Sales management and merchandising
Автори: Поліщук І. І., Середницька Л. П.
Ключові слова: мерчандайзинг, асортимент, викладка товарів, організація продажу, формування асортименту, управління продажем
Дата публікації: 2022-09-09 13:58:57
Останні зміни: 2022-09-09 13:58:57
Рік видання: 2020
Аннотація: Метою вивчення дисципліни «Управління продажем та мерчандайзинг» є підготовка здобувачів освіти до рівня, за допомогою якого вони здатні оволодіти методами вивчення організації системи управління продажем на вітчизняних підприємствах, упровадження інструментів мерчандайзингу на підприємствах роздрібної торгівлі та здобуття практичних навичок прийняття рішень щодо вибору стратегії продажу й умінь застосування гнучких інструментів мерчандайзингу безпосередньо в місцях кінцевого продажу продукції.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27896
Тип видання: Робоча програма
Видавництво: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2020. 33 с.
Розташовується в колекціях: Робочі програми/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27896.pdf Розмір : 382287 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити