Репозиторій ВТЕІ
id: 27897
Назва: Маркетингова товарна та цінова політики = Marketing commodity and price policies
Автори: Пчелянська Г. О., Середницька Л. П.
Ключові слова: товарна політика, формування асортименту, сервісне обслуговування, система цін, ціноутворення
Дата публікації: 2022-09-09 14:07:37
Останні зміни: 2022-09-09 14:07:37
Рік видання: 2020
Аннотація: Метою вивчення дисципліни «Маркетингова товарна та цінова політики» є формування у здобувачів необхідних теоретичних знань та практичних навичок у сфері розробки та впровадження ефективних маркетингових товарних стратегій, товарної програми маркетингу, вивчення закономірностей дослідження товарного ринку, маркетингової цінової політики, встановлення цін на товари та послуги з урахуванням кон`юнктури ринку, вимог чинних законодавчих і нормативних актів щодо регулювання цін, правил продажу товарів і захисту прав споживачів.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27897
Тип видання: Робоча програма
Видавництво: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2020. 29 с.
Розташовується в колекціях: Робочі програми/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27897.pdf Розмір : 350140 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити