Репозиторій ВТЕІ
id: 27907
Назва: Маркетингова товарна політика = Marketing commodity policy
Автори: Поліщук І. І., Середницька Л. П.
Ключові слова: товарна політика, оцінка товарів, життєвий цикл товару, конкурентоспроможність товару, товарний асортимент, товарна марка
Дата публікації: 2022-09-12 12:30:58
Останні зміни: 2022-09-12 12:30:58
Рік видання: 2020
Аннотація: Метою вивчення дисципліни «Маркетингова товарна політика» є формування у майбутніх фахівців системи спеціальних знань, професійних навичок щодо розробки та впровадження ефективних маркетингових товарних стратегій, товарної програми маркетингу, вивчення закономірностей дослідження товарного ринку, здійснення комерційних зв’язків, раціонального просування товару від виробника до споживача; розробки організаційних та економічних заходів зниження ступеня комерційного ризику на підприємствах у ринкових умовах.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27907
Тип видання: Робоча програма
Видавництво: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2020. 24 с.
Розташовується в колекціях: Робочі програми/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27907.pdf Розмір : 322012 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити