Репозиторій ВТЕІ
id: 27959
Назва: Бізнес-маркетинг = Business marketing
Автори: Поліщук І. І.
Ключові слова: маркетинг, бізнес-діяльність, бізнес-ідея, маркетингове дослідження ринку, управління комплексом маркетингу, маркетинг персоналу, маркетинговий потенціал
Дата публікації: 2022-09-21 14:29:32
Останні зміни: 2022-09-21 14:29:32
Рік видання: 2022
Аннотація: Мета вивчення дисципліни «Бізнес-маркетинг» – формування у здобувачів вищої освіти теоретичних знань і практичних навичок системного розуміння цілей маркетингу, допоможе краще пізнати клієнта (споживача) й зрозуміти, яким чином адаптувати продукт до нових викликів ринку. Криза змінила потреби клієнтів (споживачів) сьогодні, однак маркетингова підтримка виходу на ринок розробленого продукту чи сервісу залишається невід’ємною частиною сучасного бізнесу. Бізнес-маркетинг дозволяє зрозуміти клієнта й адаптувати продукт відповідно до його поточних потреб.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27959
Тип видання: Робоча програма
Видавництво: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ ДТЕУ, 2022. 21 с.
Розташовується в колекціях: Робочі програми/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27959.pdf Розмір : 244255 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити