Репозиторій ВТЕІ
id: 27966
Назва: Міжкультурна прагматика комунікативної стратегії самопрезентації компанії в жанрі «оголошення про вакансію» = Сross-culture pragmatics of the communicative strategy of the company’s self-presentation in the genre «job advertisement»
Автори: Іваницька Н., Терещенко Л.
Ключові слова: дискурс працевлаштування, жанр «оголошення про вакансію», комунікативно-прагматична стратегія самопрезентація компанії, комунікативна тактика
Дата публікації: 2022-09-29 09:50:15
Останні зміни: 2022-09-29 09:50:15
Рік видання: 2022
Аннотація: Стаття презентує результати зіставного комунікативно-прагматичного дослідження жанру «оголошення про вакансію» в сучасному дискурсі працевлаштування. У роботі ми зупинилися на стратегії самопрезентації компанії і зробили спробу зіставити її комунікативно-прагматичний профіль в українській та британській лінгвокультурах. Встановлено, що в українському контексті роботодавці намагаються зацікавити кандидата передусім позитивною атмосферою всередині компанії та проективністю останньої. Для британської аудиторії важливими є репутація компанії, її стабільність і міжнародна експансія.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27966
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2022. Вип. 53. Т. 1. С. 215- 221
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27966.pdf Розмір : 570016 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити