Репозиторій ВТЕІ
id: 28130
Назва: Концепція бренд-менеджменту торговельного підприємства в умовах маркетингової орієнтації (за матеріалами товариства з обмеженою відповідальністю «Європейські екопродукти», м. Хмельницький)
Автори: Поцілуйко Л.
Ключові слова: бренд, бренд-менеджмент, маркетингова орієнтація, концепція бренд-менеджменту торговельного підприємства
Дата публікації: 2023-01-05 11:11:36
Останні зміни: 2023-01-05 11:11:36
Рік видання: 2022
Аннотація: Метою дослідження є визначення та доведення брендингу як сучасної концепції маркетингу, яка допомагає становленню підприємства як такого, що здатне завоювати лідируюче місце на ринку та стати головним конкурентом у своїй ніші, а також здобути народне визнання. Показ того, як брендинг може інтегруватися з іншими концепціями маркетингу та як така інтеграція може покращити загальний стан компанії, що перебуває тривалий час на ринку і поступово втрачає свою популярність. Об’єктом дослідження виступає бренд-менеджмент ТОВ «Європейські Екопродукти». Предметом дослідження є теоретичні та практичні засади бренд-менеджменту ТОВ «Європейські Екопродукти». Наукова новизна дослідження полягає в тому, що виявлено основні особливості концепції бренд-менеджменту торговельного підприємства та визначено, що бренд-менеджмент є сучасною стратегією розвитку підприємства. Практична цінність дослідження полягає в удосконаленні стратегії бренд-менеджменту ТОВ «Європейські Екопродукти», а також в розробці рекомендацій щодо покращення рівня лояльності споживачів.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28130
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2022. 51 с.
Розташовується в колекціях: 2022/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28130.pdf Розмір : 795332 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити