Репозиторій ВТЕІ
id: 28132
Назва: Управління маркетинговим потенціалом підприємства як передумова активізації міжнародної діяльності (за матеріалами товариства з обмеженою відповідальністю «ВКП «Вербівське», м. Вінниця)
Автори: Сілагін В.
Ключові слова: потенціал, маркетинговий потенціал, система управління маркетинговим потенціалом, активізація маркетингової діяльності
Дата публікації: 2023-01-05 11:43:02
Останні зміни: 2023-01-05 11:43:02
Рік видання: 2022
Аннотація: Метою дослідження є теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо управління маркетинговим потенціалом ТОВ «ВКП «ВЕРБІВСЬКЕ» як передумови активізації міжнародної діяльності. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є управління маркетинговим потенціалом ТОВ «ВКП «ВЕРБІВСЬКЕ» як передумови активізації міжнародної діяльності. Предметом дослідження виступають теоретичні та практичні засади управління маркетинговим потенціалом ТОВ «ВКП «ВЕРБІВСЬКЕ» як передумови активізації міжнародної діяльності. У кваліфікаційні робота науковою новизною є запропонована оцінка управління маркетинговим потенціалом ТОВ «ВКП «ВЕРБІВСЬКЕ» як виробника м’яса яловичини в Україні – важливого продукту харчування для усіх верств населення. Отримані результати кваліфікаційної роботи мають практичну цінність, що полягає у сформованих пропозиціях щодо шляхів активізації маркетингової діяльності ТОВ «ВКП «ВЕРБІВСЬКЕ» на основі дослідженого маркетингового потенціалу.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28132
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2022. 63 с.
Розташовується в колекціях: 2022/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28132.pdf Розмір : 878291 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити