Репозиторій ВТЕІ
id: 28133
Назва: Івент-маркетинг в системі маркетингових комунікацій організації (за матеріалами Вінницького торговельно-економічного інституту Державного торговельно-економічного університету, м. Вінниця)
Автори: Шуневич В.
Ключові слова: івент, подієвий маркетинг, івент-заходи, заклад вищої освіти, благодійний захід
Дата публікації: 2023-01-05 11:46:02
Останні зміни: 2023-01-05 11:46:02
Рік видання: 2022
Аннотація: Метою дослідження є аналіз уже проведених та розробка нових івент-заходів у маркетингових комунікаціях Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ задля збільшення впізнаваності бренду інституту, привернення уваги суспільства та зростання кількості вступників. Об’єктом дослідження є івент-маркетинг у системі маркетингових комунікацій Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти івент-маркетингу у системі маркетингових комунікацій Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що івент-маркетинг у закладах вищої освіти є невід’ємною та першочерговою частиною профорієнтаційної роботи. Для цього розроблено рекомендації задля вдосконалення івент-маркетингу та маркетингових комунікацій в цілому Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ. Практичною цінністю є розробка рекомендацій щодо вдосконалення івент-маркетингу в системі маркетингових комунікацій Вінницького торговельно-економічного інституту ДТЕУ.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28133
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2022. 65 с.
Розташовується в колекціях: 2022/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28133.pdf Розмір : 954446 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити