Репозиторій ВТЕІ
id: 28188
Назва: Якість послуг туристичного підприємства та шляхи її підвищення (за матеріалами туристичної компанії «Trigor Tour»)
Автори: Боцян І. М.
Ключові слова: туристична послуга, якість послуги, методи дослідження якості, шляхи підвищення, туристичне підприємство
Дата публікації: 2023-01-24 11:20:55
Останні зміни: 2023-01-24 11:20:55
Рік видання: 2022
Аннотація: В роботі проаналізовано теоретичні засади забезпечення якості туристичних послуг; розглянуто методи дослідження якості туристичних послуг; проведено загальну характеристику та аналіз діяльності туристичної компанії «Trigor Tour»; здійснено розробку шляхів підвищення рівня якості послуг на туристичному підприємстві на прикладі туристичної компанії «Trigor Tour».
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28188
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2022. 51 с.
Розташовується в колекціях: 2022/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28188.pdf Розмір : 587098 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити