Репозиторій ВТЕІ
id: 28202
Назва: Маркетинг = Marketing
Автори: Поліщук І. І., Довгань Ю. В.
Ключові слова: маркетинг, маркетингове середовище, комплекс маркетингу, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, маркетингова збутова політика, маркетингова комунікаційна політика
Дата публікації: 2023-02-08 10:12:43
Останні зміни: 2023-02-08 10:12:43
Рік видання: 2021
Аннотація: Метою вивчення дисципліни «Маркетинг» є формування у здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» системи знань про сутність і зміст маркетингу як філософію підприємницької діяльності в умовах ринкової економіки і конкуренції, відпрацювання практичних навичок вирішення маркетингових завдань і прищеплення вміння творчого пошуку напрямків і резервів удосконалення маркетингової діяльності підприємств. Завданням навчальної дисципліни «Маркетинг» у здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» є вивчення основних понять, систем і алгоритмів маркетингу; набуття практичних навичок розв’язання конкретних маркетингових завдань; формування вмінь творчого пошуку резервів удосконалення маркетингової діяльності підприємства.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28202
Тип видання: Робоча програма
Видавництво: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2021. 23 с.
Розташовується в колекціях: Робочі програми/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28202.pdf Розмір : 284318 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити