Репозиторій ВТЕІ
id: 28233
Назва: Розвиток маркетингового потенціалу підприємства (за матеріалами приватного підприємства «ГОЛД МАСТЕР», м. Вінниця)
Автори: Зелінський М. І.
Ключові слова: маркетинг, маркетинговий потенціал, оцінка маркетингового потенціалу, ринок ювелірних виробів
Дата публікації: 2023-02-17 11:46:54
Останні зміни: 2023-02-17 11:46:54
Рік видання: 2020
Аннотація: Метою дослідження є розроблення науково-методичних та практичних рекомендацій щодо розвитку маркетингового потенціалу приватного підприємства «ГОЛД МАСТЕР». Завданням дослідження є: встановлення сутності маркетингового потенціалу підприємства, визначення системи показників оцінки маркетингового потенціалу підприємства, дослідження організаційно-економічної характеристики ПП «ГОЛД МАСТЕР» та комплексу маркетингу, дослідження ринку ювелірних виробів та місце ПП «ГОЛД МАСТЕР» на ньому, напрями розвитку маркетингового потенціалу ПП «ГОЛД МАСТЕР». Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність ПП «ГОЛД МАСТЕР» в напрямку розвитку його маркетингового потенціалу, а предметом дослідження є теоретичні та методологічні аспекти розвитку маркетингового потенціалу приватного підприємства «ГОЛД МАСТЕР». У процесі написання кваліфікаційної роботи використовувались такі методи: порівняння; графічний; експертних оцінок; комплексного аналізу. Наукова новизна одержаних результатів полягає в розробленні теоретичних положень і практичних рекомендацій щодо розвитку маркетингового потенціалу підприємства на ринку ювелірних виробів. Практична цінність дослідження полягає у розробці чіткого алгоритму розвитку маркетингового потенціалу ПП «ГОЛД МАСТЕР» з аналізом можливостей виходу на зовнішні ринки.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28233
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2020
Розташовується в колекціях: 2020/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28233.pdf Розмір : 211024 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити