Репозиторій ВТЕІ
id: 28234
Назва: Концепція бренд-менеджменту оптових торговельно-посередницьких підприємств в умовах маркетингової орієнтацї (за матеріалами ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДТРЕЙД 14», м. Хмельницький)
Автори: Кірпа Ю. О.
Ключові слова: бренд, бренд-менеджмент, торговельно-посередницькі підприємства
Дата публікації: 2023-02-17 11:51:50
Останні зміни: 2023-02-17 11:51:50
Рік видання: 2020
Аннотація: Сучасний етап економічного розвитку зумовлює необхідність урахування бренду в діяльності оптового торговельно-посередницького підприємства як важливого нематеріального активу для забезпечення довготривалого життєвого циклу підприємства в умовах нестабільності зовнішнього середовища. На сучасному етапі розвитку ринкової економіки введення в господарський обіг нематеріальних активів, здатних забезпечити інтенсивний розвиток економіки країни, набуває важливого значення. Їхнє використання в діяльності оптових торговельно-посередницьких підприємства сприяє підвищенню конкурентоспроможності продукції на внутрішньому ринку, розширенню виробництва, створенню нових товарів, економії трудових витрат, зменшенню собівартості продукції, поліпшенню умов праці, зміцненню іміджу, а отже, економічному зростанню суб’єктів господарювання. Нематеріальні активи трактуються як цінності, ресурси, що мають грошову оцінку і забезпечують отримання доходу (перевага на ринку) для оптового торговельно-посередницького підприємства.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28234
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2020
Розташовується в колекціях: 2020/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28234.pdf Розмір : 64965 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити