Репозиторій ВТЕІ
id: 28235
Назва: Маркетинговий аналіз діяльності підриємства на ринку (за матеріалами ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІНЬКОВЕЦЬКИЙ СИРЗАВОД», смт. Віньківці)
Автори: Панькова С. М.
Ключові слова: маркетинговий аналіз, маркетингові дослідження
Дата публікації: 2023-02-17 11:56:57
Останні зміни: 2023-02-17 11:56:57
Рік видання: 2020
Аннотація: Метою дослідження є показ необхідності здійснення маркетингового аналізу на підприємстві та, з допомогою аналізу, знайти шляхи вдосконалення діяльності ТОВ «Віньковецький сирзавод». Завдання: охарактеризувати поняття маркетингового аналізу діяльності підприємства на ринку; описати види та методи проведення маркетингового аналізу; дати характеристику ефективності діяльності ТОВ «Віньковецький сирзавод»; проаналізувати комплекс маркетингу, який використовується на ТОВ «Віньковецький сирзавод»; дати оцінку маркетинговій діяльності ТОВ «Віньковецький сирзавод»; розробити маркетинговий план для ТОВ «Віньковецький сирзавод», з метою формування його конкурентних переваг. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Віньковецький сирзавод» на ринку молочної продукції Україні. Предметом роботи є розгляд теоретичних основ маркетингового аналізу діяльності підприємства і практичне його використання.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28235
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2020
Розташовується в колекціях: 2020/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28235.pdf Розмір : 65412 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити