Репозиторій ВТЕІ
id: 28237
Назва: Формування стратегії просування бренду підприємства на високотехнологічному ринку (за матеріалами ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГІПЕРХОСТИНГ», с. Северинівка, Жмеринський район, Вінницька область)
Автори: Пневський В. В.
Ключові слова: бренд, бренд-менеджмент, просування бренду
Дата публікації: 2023-02-17 12:09:09
Останні зміни: 2023-02-17 12:09:09
Рік видання: 2020
Аннотація: Метою дослідження є аналіз процесу формування стратегії просування бренду підприємства на високотехнологічному ринку. Основним завданням є дослідження впливу стратегії просування бренду на підвищення його конкурентоспроможності на сучасному високотехнологічному ринку, на прикладі діяльності ТОВ «Гіперхостинг». Дослідження сильних та слабких сторін компанії, можливостей розширення ринкового сегменту за рахунок посилення бренду, розробка пропозицій щодо покращення ефективності використання інструментів просування бренду. Об’єктом дослідження є процес формування стратегії просування бренду на сучасному високотехнологічному ринку. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти формування стратегії просування бренду та шляхи підвищення ефективності їх використання.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28237
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2020
Розташовується в колекціях: 2021/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28237.pdf Розмір : 186767 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити