Репозиторій ВТЕІ
id: 28254
Назва: Міжнародне маркетингове дослідження ринку ефірних олій
Автори: Танасійчук А. М., Сіренко С. О., Мартинова Л. Б.
Ключові слова: міжнародний маркетинг, міжнародні маркетингові дослідження, конвергентні умови для розвитку експорту, експортно-імпортні операції, товарна група «3301 Ефірні олії та екстраговані ефірні олії»
Дата публікації: 2023-02-21 16:05:33
Останні зміни: 2023-02-21 16:05:33
Рік видання: 2021
Аннотація: Міжнародні маркетингові дослідження направлені на виявлення та вивчення ринкового попиту, потреб і вимог конкретних споживачів до товарів для обґрунтування виробничо-збутової діяльності підприємства на них, а тому є основою діяльності підприємства на міжнародних ринках та передбачають аналіз усіх складових, що можуть впливати на ефективність міжнародної маркетингової діяльності. У дослідженні проаналізовано стан виробництва, динаміку обсягів експортно-імпортних операції за групою товарів «3301 Ефірні олії та екстраговані ефірні олії» за 2016-2020 рр., визначено перспективи розвитку цієї товарної групи на міжнародних ринках. Проведено міжнародні маркетингові дослідження ринку ефірних олій з метою відкриття нових можливостей розвитку вітчизняного експорту ефірних олій. Здійснено аналіз стану господарської діяльності вітчизняних підприємств у 2016-2019 рр. за обсягами виробництва основних видів ефірних олій, аналіз динаміки українського експорту товарної групи «3301 Ефірні олії та екстраговані ефірні олії» з України у 2016-2020 рр., визначено найбільших партнерів України у здійсненні експортно-імпортних операцій за даною товарною групою. Оцінювання структури експорту товарної групи «3301 Ефірні олії та екстраговані ефірні олії» з України дозволило зробити висновки про надійність партнерів-імпортерів українських виробників досліджуваної товарної групи. Аналіз показників найкращих 15 світових ринків імпортерів товарної групи «3301 Ефірні олії та екстраговані ефірні олії» дозволили зробити висновок про відкриття нових можливостей розвитку вітчизняного експорту ефірних олій на ринки Китаю, Індії, Іспанії та Індонезії та наявні конвергентні умови для українських виробників ефірних олій.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28254
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Modern Economics. 2021. № 27. С. 56-63
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28254.pdf Розмір : 427406 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити