Репозиторій ВТЕІ
id: 28494
Назва: Теоретичні аспекти маркетингових досліджень при здійсненні підприємством зовнішньоекономічної діяльності = Тheoretical aspects of marketing research when performing foreign economic activity by the enterprise
Автори: Ковтун Е.
Ключові слова: маркетинг, ефективність управління, зовнішнє середовище, зовнішньоекономічна діяльність, конкуренція, зовнішній ринок
Дата публікації: 2023-03-01 15:14:07
Останні зміни: 2023-03-01 15:14:07
Рік видання: 2021
Аннотація: Стаття присвячена питанню маркетингових досліджень при здійсненні підприємством зовнішньоекономічної діяльності, оскільки об’єктивна необхідність постійного вивчення маркетингових досліджень підприємством передбачає науково-методичне опрацювання висновків аналізу конкуренції на внутрішньому і зовнішньому ринках для збільшення ймовірності успіху ринкової діяльності підприємства.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28494
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Вісник Хмельницького національного університету. 2021. № 1. С. 197-202
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28494.pdf Розмір : 8191803 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити