Репозиторій ВТЕІ
id: 28533
Назва: Спілкування зі "складним" гостем: особливості та сучасні підходи у закладах ресторанного господарства
Автори: Постова В. В.
Ключові слова: обслуговування, гості закладу, персонал, заклад ресторанного господарства, «складний» гість, конфліктна ситуація, агресивний відвідувач, помилки у спілкуванні
Дата публікації: 2023-05-01 10:10:57
Останні зміни: 2023-05-01 10:10:57
Рік видання: 2023
Аннотація: У доповіді було детально визначено, які бувають конфліктні ситуації у закладах ресторанного господарства та як правильно обслуговувати «складних» відвідувачів у закладі. Наведено поради як правильно вирішувати конфліктні ситуації у закладах ресторанного господарства. Визначено як реагувати на критику від гостя та яких помилок допускається персонал закладу при спілкуванні зі «складним» гостем.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28533
Тип видання: Тези доповіді
Видавництво: Індустрія гостинності: стан, тенденції розвитку та перспективи галузі в умовах війни : зб. пр. Міжнар. наук.-практ. форуму, м. Львів, 19‒21 квіт. 2023 р. Львів, 2023. С. 387-392
Розташовується в колекціях: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28533.pdf Розмір : 656797 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити