Репозиторій ВТЕІ
id: 28568
Назва: Організація рекламної діяльності туристичного підприємства (на матеріалах туристичної агенції «Miland»)
Автори: Бартощук В. В.
Ключові слова: реклама, рекламна діяльність, туризм, зарубіжний досвід, туристична агенція
Дата публікації: 2023-06-19 10:18:47
Останні зміни: 2023-06-19 10:18:47
Рік видання: 2023
Аннотація: В роботі досліджено сутність та роль рекламної діяльності в системі маркетингових комунікацій підприємства; розкрито значення рекламної діяльності в туризмі; розглянуто специфіку організації та розвитку рекламної діяльності в туризмі; надано загальну характеристику діяльності туристичної агенції «Miland»; проаналізовано економічну характеристику туристичної агенції «Miland»; досліджено сучасний стан організації рекламної діяльності ТА «Miland»; визначено проблеми організації рекламної діяльності туристичної агенції; розглянуто основні напрямки зарубіжного досвіду щодо підвищення рівня організації рекламної діяльності туристичної агенції; запропоновано напрямки удосконалення управління організацією рекламної діяльності туристичної агенції «Miland».
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28568
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2023. 58 с.
Розташовується в колекціях: 2023/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28568.pdf Розмір : 662474 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити