Репозиторій ВТЕІ
id: 28576
Назва: Стратегічне планування маркетингової діяльності туристичного підприємства та шляхи підвищення її ефективності (на матеріалах ПП «Інтурист-Вінниця»)
Автори: Соцький В. О.
Ключові слова: маркетингова діяльність, туристичне підприємство, стратегічне планування, шляхи підвищення маркетингової діяльності, ефективність маркетингової діяльності, маркетингова діяльність туристичного підприємства
Дата публікації: 2023-06-19 11:02:45
Останні зміни: 2023-06-19 11:02:45
Рік видання: 2023
Аннотація: В роботі розглянуто сутність та значення стратегічного планування маркетингової діяльності для туристичного підприємства; обґрунтовано сучасні тенденції провадження стратегічного планування маркетингової діяльності туристичним підприємством; проведено аналіз діяльності туристичної агенції «Інтурист-Вінниця»; досліджено маркетингове середовище туристичної агенції та оцінено її конкурентоспроможність; обґрунтовано необхідність вдосконалення стратегічного планування маркетингової діяльності туристичного підприємства; розроблено заходи щодо вдосконалення стратегічного планування маркетингової діяльності; оцінено ефективність запропонованих заходів.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28576
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2023. 44 с.
Розташовується в колекціях: 2023/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28576.pdf Розмір : 641149 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити