Репозиторій ВТЕІ
id: 28587
Назва: Підвищення якості обслуговування споживачів в закладах ресторанного бізнесу (на матеріалах ресторану «Pirosmani»)
Автори: Сінякова А. О.
Ключові слова: ресторанний бізнес, обслуговування, якість обслуговування, стандарти обслуговування
Дата публікації: 2023-06-20 12:47:47
Останні зміни: 2023-06-20 12:47:47
Рік видання: 2023
Аннотація: В кваліфікаційній роботі розглянуто сутність та значення стандартів обслуговування для закладів ресторанного господарства; визначено сучасні підходи до управління якістю та особливості процесу обслуговування в закладах ресторанного господарства; пПроаналізовано організаційно-економічну характеристику ресторану «Pirosmani»; досліджено контингент споживачів та оцінити якість їх обслуговування в досліджуваному закладі; розроблено шляхи підвищення організаційно-торгівельної діяльності ресторану «Pirosmani»; вдосконалено методи управління персоналом досліджуваного закладу.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28587
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2023. 50 с.
Розташовується в колекціях: 2023/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28587.pdf Розмір : 739223 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити